Wednesday, July 20, 2011

Σχετικά με: "That’s Greece vs That’s Not Greece"

Είδα το βίντεο σ'αυτή την ανάρτηση http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/thats-greece-vs-thats-not-greece.html.
Ωραίο βίντεο και μπράβο σε όποιον το έφτιαξε.
Δυστυχώς δεν μπορώ να το συμμεριστώ γιατί δεν μπορώ να νιώσω την Ελλάδα χώρα μου και τους Έλληνες συμπατριώτες. Ως παιδί ορφανό, έχω ζήσει στην Ελλάδα τα εξής:
α) κανείς να μη νοιάζεται για τα ορφανά γιατί όλοι κοιτούν την πάρτη τους,
β) τεράστια ποσά να ξοδεύονται σε λουλούδια στα μπουζούκια,
γ) να μου παίρνουν τη σειρά όχι μόνο στην τράπεζα, αλλά και στη δουλειά. Ανθρωπάκια γελοία που επικαλούνται κοινωνικά κριτήρια (που όμως έχουν πολύ πολύ μεγαλύτερο εισόδημα από μένα που δεν έχω κοινωνικό κριτήριο),
δ) στα 19 μου, όταν έψαχνα να δω τι θα κάνω στη ζωή, είδα να μου προτείνουν τρομεροί Ελληνάρες οικογενειάρχες να γίνω η πόρνη τους (ένας που του είπα να πάει σε πόρνη μου είπε πως ήθελε εμένα την τίμια που έπλενα πιάτα),
ε) μίζα, μίζα, μίζα,
στ) έλλειψη σκέψης και φυσικά και πολιτικής σκέψης,
ζ) κακομεταχείριση των ζώων,
η) κακομεταχείριση των μεταναστών (θυμάστε το Αλβανός τουρίστας,ε; ),
θ) δημόσιους υπάλληλους που δε με εξυπηρετούσαν γιατί έτρωγαν αχλάδι ή μήλο ή μιλούσαν στο τηλέφωνο,
ι) ταρίφες που με έκλεψαν στην πληρωμή,
κ) εστιάτορες που μου σέρβιραν μπαγιάτικο φαγητό,
λ) νησιώτες που με έβαλαν να κοιμηθώ σε δωμάτιο λερωμένο του οποίου το ψυγείο είχε μέσα κατσαρίδα,
μ) γονείς που με παράτησαν,
ν)Ελληνάρες που, ενώ από τη μια επικαλούνται τον πολιτιστικό πλούτο των προγόνων μας, δε διαβάζουν λογοτεχνία και προτιμούν κουτσομπολίστικα περιοδικά και τα μεσημεριανά της τηλεόρασης,
ξ) Ελληνάρες που δε σέβονται την ουσιαστική μόρφωση και φυσικά ούτε και τους καθηγητές γιατί αυτοί ξέρουν καλύτερα,
ο) υδραυλικούς/ηλεκτρολόγους που μου παίρνουν μαύρα 15 ευρώ το 5λεπτο και σε 5 μήνες είναι εκτός λειτουργίας ό,τι έφτιαξαν,
π) εισοδηματίες που ζητούν τεράστια ποσά για ενοίκια (όταν ήμουν 17, η ενοικιάστρια, κατάρα να έχει, μου ζήτησε να πληρώνω και το 2ο δωμάτιο μέχρι να έβρισκε και 2η συγκάτοικο, ενώ εγώ θα νοίκιαζα το 1 δωμάτιο μόνο),
ρ) υποκριτές παπάδες,
σ) παπαγαλάκια των μμε που ζουν σαν κοράκια εξυπηρετώντας πολιτκές αντι-κοινωνικές,
τ) Ελληνάρες που δε σέβονται τις ώρες κοινής ησυχίας,
υ)Ελληνάρες που, για μια θέση που προτιμούν σου λερώνουν το αυτοκίνητο για να μην ξαναπαρκάρεις εκεί,
φ) Ελληνάρες-σούπερ γκό....ς που σου λένε στην ψύχρα "έλα να γα...ε" και δεν ξέρουν τι θα πει συναίσθημα,
χ)Ελληνάρες-Ελληνίδες μάνες που θέλουν για το γιο τους πλούσια νύφη κι ας είναι οι ίδιες ψωριάρες,
ψ) αφεντικά που σου κλέβουν το μεροκάματο ακόμη κι από'σένα την λαντζιέρα ή την καθαρίστρια, από τα πιο κακοπληρωμένα επαγγέλματα και συνήθως δίχως ασφάλιση, οι γελοίοι δίχως αξιοπρέπεια,
ω) Ελληνάρες που πολύ απλά δεν ξέρουν τι θα πει ευγένεια.

Δεν έχει άλλα γράμματα η αλφάβητος. Αλλιώς θα συνέχιζα. Για ολα αυτά πάντως δεν μπορώ να συμμεριστώ κανένα βίντεο. Βγάλτε το φίδι από την τρύπα μόνοι σας, εσείς που τόσα χρόνια τα κάνατε μπάχαλο. Εγώ, αν και λαντζιέρα και 17-18-19 ετών, ψήφιζα πάντα με κριτική σκέψη και ποτέ δεν ψήφισα κανέναν αλήτη. Εσείς που τα κάνατε όσα είπα, εσείς τώρα λουστείτε τα και βγάλτε μόνοι το φίδι από την τρύπα. Όχι αυτός που έφτιαξε το βίντεο, αυτός μάλλον είναι πιτσιρίκος και δεν έχει ιδέα. Αλλά οι άλλοι.
Η λαντζιέρα σας.

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive