Saturday, July 30, 2011

Ένας εκπαιδευτικός...

Πραγματικά ντροπή, το πρόβλημα είναι οι εκπαιδευτικοί; Αυτο αναρωτιέμαι. Πληρώνονται ναι κάθε εργαζόμενος αμοίβεται, δουλεύουν διαφορετικό ωράριο απο άλλους υπαλλήλους λιγότερες ώρες απο άλλους. Ναι το πρόβλημα ποιο είναι. Κατα τη γνωμη μου το πρόβλημα είναι οτι αντι να στρωθούμε στη δουλειά ψάχνουμε να λουφάρουμε ξανά. Είναι άδικο μαμα να δουλέψω στην οικοδομή, σερβιτόρος, υδραυλικός γιατι ο καθηγητής δουλεύει 3 ώρες και παίρνει 900 ευρώ! . Μου θυμίζει στο σχολείο όταν ο δάσκαλος έλεγε Κωστάκη μη μιλάς και ο Κωστάκης απαντούσε Κύριε και ο Αντρέας μιλαει… ετσι και τώρα Προτιμώ να κάτσω στην καφετέρια και να πιω τον καφέ μου φρέντο εσπρέσσο διπλό με μαύρη ζάχαρη γιατί είμαι αγανακτισμένος ο ελληνικός δε μου κάνει...Αλλά γνωρίζω τα πάντα και έχω άποψη. Να υπενθυμίσω κάτι. Βεβαίως φταίνε οι δάσκαλοι που αμοίβονται… Ναι σε σενα μιλάω εκπαιδευτικέ που όταν ήσουν στο σχολείο διάβασες ανέχτηκες όλες τις κοροιδίες απο τους συμμαθη τές σου που ήταν άνετοι γιατί ο μπαμπάς είχε μαγαζί στρωμένη δουλειά Φυτό…. έδωσες Πανελλήνιες πέρασες ανέχτηκες τον κάθε περίεργο καθηγητή που έκοβε επειδή ήταν καθηγητής Πανεπιστημίου και είχε κύρος, ξαναδιάβασες έδωσες ΑΣΕΠ διορίστηκες και τώρα Φταίς γιατι πληρώνεσαι. Φταίς γιατι δουλεύεις, φταίς γιατι στο τυροπιτάδικο με χειροποίητη παραδοσιακή μπουγάτσα όταν το άνοιξα έβγαζα 1000 ευρώ τη μέρα (απέναντι απο λύκειο) και ήμουν ένας αυτοδημιούργητος επαγγελματίας και επιβεβαίωνα οτι, τι δασκαλάκος θα γινόμουν; να βγάζω 3 και 60 και μετά λόγω κέρδους μεταπωλούσα τυρόπιτες απο το Lidl έλα μωρέ ποιος θα το καταλάβει και τώρα το έκλεισα. Αλλά εσύ ΦΤΑΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕ, γιατί είσαι ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ…Αυτή είναι η άποψη του νεοέλληνα σήμερα να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα, να μην δουλευει κανένας για να μη πουν εμένα τεμπέλη. Λυπάμαι αλλά αντι να καθόμαστε μπροστά απο έναν υπολογιστή και να κακολογούμε όσους δουλεύουν ας ας στρωθούμε στη δουλειά γιατι οι έποχές του Πασοκοδιορισμού στο δημόσιο δυστυχώς τελείωσαν.

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive